25. augusta 2014

Ink Drop August 2014: International Sampling

Ink Drop
Zdroj: The Goulet Pen Company
Voľajako ten čas rýchlo uteká. Len nedávno sme oslavovali atramentový Deň nezávislosti a už je tu august a vraj medzinárodné atramentovanie. Ale veci nie sú také, aké sa zdajú byť. Od tohto Ink Dropu som očakával vzorky rôznych neamerických výrobcov, ale očividne to u Gouletovcov vidia trochu ináč než ja. Takže poslali vzorky atramentov, ktoré majú aspoň trochu medzinárodné meno. Čínske toto, Neapolské hentamto a chľast od žabožrútov. Pripadá mi to trošku ako premárnená príležitosť, ale nedá sa svietiť, ja o výbere vzoriek nerozhodujem, ja som len konzument :).

Ink Drop August 2014: International Sampling

Napriek nenaplneným očakávaniam som s týmto výberom celkom spokojný. Čínska modrá od Diamine je taká nebíčková (ktorá občas chytá nejaký filajový nádych). Na môj vkus príliš svetlá a plochá, ale na nejaké kancelárske poznámkovanie je ako stvorená.

Mám rád červenú farbu a mám rád dobré Bordeaux. Takže je úplne jasné, že sa mi Montegrappa Bordeaux naozaj dosť páči. Príjemná bordová farba, ktorá zvládne aj nejaký mierny shading. Slušne vychovaná a vhodná aj na oficiálnejšie situlácie, keď sa človek nechce cítiť ako školáčik píšuci obyčajskou modrou.

Konečne som narazil na atrament od Noodler's, ktorý sa mi príliš nepáči. Burma Road Brown podľa mňa nie je hnedá. Pre nedostatok iných výrazov by som ju skôr nazval sračkovou. Hlavne keď sa na povrch prederie ten svetlejší odtieň. Keď sa neprederie, tak je to len taká nejaká tmavá, ktorá ničím nevyniká. Je kopec iných tmavých atramentov, ktoré sú zaujímavejšie než tento.

Mandalay Maroon napráva pošramotenú povesť svojej značky. Veľmi pekná červená, ktorá z papiera nekričí, takže text nevyzerá ako opravená písomka utajovaného dyslektika. Táto farba sa mi páči ešte asi o trošku viac než predošlá bordová a s tou nasledujúcou súťaží o najkrajší atrament v augustovom výbere.

Private Reserve Naples Blue je tyrkysová. Nie je taká kikiríkatá ako napr. tá od Lamy, ale to mi skôr vyhovuje. Dopraje pisateľovi aj potešenie z nejakého toho shadingu a zároveň nepôsobí tak obyčajne ako napr. vyššie spomínaná nebíčková. Myslím, že tento atrament by písal pekné listy.

Disclaimer: Ink Drop som si kúpil za vlastné chechtáky, s Gouletovcami nemám nič spoločné aj keď u nich rád nakupujem a všetky tie kraviny čo som tu popísal sú môj vlastný a ozajský názor.

Súvisiace:
The Goulet Pen Company – Ink Drop March 2013: Fade to Black
Ink Drop April 2013: Under The Sea
Ink Drop May 2013: Because We Felt Like It
Ink Drop June 2013: What's in a Name?
Ink Drop July 2013: America!
Ink Drop June 2014: Down to Earth
Ink Drop July 2014: Stars & Stripes

Send to Kindle

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára